Ο Ηλίας Κυμίσης παρών σε ακόμα μία εκδήλωση του ΑΠΟΕΛ! Στην Αγλαντζιά στο Fan Day των οργανωμένων απόλαυσε την βραδιά και το ντέρμπι μεταξύ ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ και Παλαιμάχων, παίρνοντας επίσης αυτόγραφα από τους ποδοσφαιριστές που ήταν εκεί! Πόζαρε με περηφάνια στο φακό του kerkida.net και ανυπομονεί για την επανέναρξη του πρωταθλήματος και τα επόμενα παιχνίδια της αγαπημένης του ομάδας!