Περιμένει o Αλεσάντρο...

Περιμένει o Αλεσάντρο...

Δεν άρεσε καθόλου στον Αλεσάντρο η εμφάνιση της Τετάρτης. Περιμένει και αυτός όπως όλοι στο ΑΠΟΕΛ να δoυν βελτιωμένη την ομάδα στα επόμενα ματς. Ανησυχεί και ο Βραζιλιάνος!