Το...έβαψαν στα πορτοκαλί οι ΑΠΟΕΛίστες το πέταλο στο "Αλφαμέγα". Τα εισιτήρια για το ματς με τον Άρη, εξαντλήθηκαν νωρίς από τον κόσμο των "γαλαζοκιτρίνων".
Το...έβαψαν στα πορτοκαλί οι ΑΠΟΕΛίστες το πέταλο στο "Αλφαμέγα". Τα εισιτήρια για το ματς με τον Άρη, εξαντλήθηκαν νωρίς από τον κόσμο των "γαλαζοκιτρίνων".