Πορτοκαλί!

Πορτοκαλί!

Το...έβαψαν στα πορτοκαλί οι ΑΠΟΕΛίστες το πέταλο στο "Αλφαμέγα". Τα εισιτήρια για το ματς με τον Άρη, εξαντλήθηκαν νωρίς από τον κόσμο των "γαλαζοκιτρίνων".