Δυναμικό...παρών οι ΑΠΟΕΛίστες στην "Αρένα". Τα 800 εισιτήρια ήταν λίγα για να καλύψουν τις ανάγκες των οπαδών της ομάδας.
Δυναμικό...παρών οι ΑΠΟΕΛίστες στην "Αρένα". Τα 800 εισιτήρια ήταν λίγα για να καλύψουν τις ανάγκες των οπαδών της ομάδας.