Θύμισε...Νότια του ΓΣΠ το πέταλο στο "Αμμόχωστος". Έστησαν...πάρτι από νωρίς μέχρι και το φινάλε οι ΑΠΟΕΛίστες, στην πρεμιέρα.
Θύμισε...Νότια του ΓΣΠ το πέταλο στο "Αμμόχωστος". Έστησαν...πάρτι από νωρίς μέχρι και το φινάλε οι ΑΠΟΕΛίστες, στην πρεμιέρα.