Η ανάρτηση του ΑΠΟΕΛ για τον αγώνα της 2ης αγωνιστικής, κόντρα στην Πάφο (20:00) στο ΓΣΠ. Θα είναι το πρώτο εντός έδρας για τους "γαλαζοκίτρινους" για τη νέα σεζόν...
Η ανάρτηση του ΑΠΟΕΛ για τον αγώνα της 2ης αγωνιστικής, κόντρα στην Πάφο (20:00) στο ΓΣΠ. Θα είναι το πρώτο εντός έδρας για τους "γαλαζοκίτρινους" για τη νέα σεζόν...