Το ΑΠΟΕΛ ζητά από τον κόσμο του, να ψηφίσει τον MVP των "γαλαζοκιτρίνων" στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας.
"Ψηφίστε τον #StoiximanMVP του χθεσινού αγώνα ΑΠΟΕΛ 2-2 Ολυμπιακός Λ/σίας (Α' Φάση-7η Αγ/κή) στο κανάλι της ομάδας μας στο Viber."
Το ΑΠΟΕΛ ζητά από τον κόσμο του, να ψηφίσει τον MVP των "γαλαζοκιτρίνων" στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας.
"Ψηφίστε τον #StoiximanMVP του χθεσινού αγώνα ΑΠΟΕΛ 2-2 Ολυμπιακός Λ/σίας (Α' Φάση-7η Αγ/κή) στο κανάλι της ομάδας μας στο Viber."