Ο ρεφ του ντέρμπι, Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ, Κωνσταντίνος Φελλάς μαζί με τους βοηθούς του Παύλο Γεωργίου και Πέτρο Πέτρου, όταν βγήκαν για...ζέσταμα. Είναι πρόκληση το "αιώνιο" και για τους διαιτητές.
Ο ρεφ του ντέρμπι, Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ, Κωνσταντίνος Φελλάς μαζί με τους βοηθούς του Παύλο Γεωργίου και Πέτρο Πέτρου, όταν βγήκαν για...ζέσταμα. Είναι πρόκληση το "αιώνιο" και για τους διαιτητές.