Κουβέντα του Γκάρι Ροντρίγκες με τους παίκτες του ΑΠΟΕΛ, στις βραβεύσεις του ΠΑ.Σ.Π. για τους MVP της κανονικής διάρκειας. Ο εξτρέμ του Απόλλωνα τα είπε με τους Νανού, Ντάλσιο και Τόμας. Μέσα στον Απρίλιο θα τα πούνε... τρεις φορές στο γήπεδο, για πρωτάθλημα και ημιτελικά κυπέλλου.