Ανάρτηση με απόφθεγμα του συγγραφέα Μιγκέλ ντε Θερβάντες απ' το πασίγνωστο βιβλίο του "Δον Κιχώτης", ο Στάθης Αλωνεύτης...
"Όλες οι μπόρες που ξεσπάνε πάνω μας, ίσως είναι σημάδια ότι στο τέλος όλα θα πάνε καλά. Γιατί φίλε μου , τίποτα κακό - όπως και τίποτα καλό- δεν κρατάει για πάντα. Μέχρι τον θάνατο, όλα είναι ζωή." ~ "Δον Κιχώτης", έγραψε ο παλαίμαχος διεθνής άσος.
