Ο Μιχάλης και ο Κυριάκος πήγαν στο ΓΣΠ για να δούνε από κοντά το δυνατό φιλικό του ΑΠΟΕΛ με τον Απόλλωνα, εκεί συνάντησαν και τον Αντρέα ο οποίος ανέλαβε ρόλο... επιτηρητή για το σημερινό παιχνίδι. Οι τρεις τους πόζαραν με χαρά στον φακό της ιστοσελίδας μας. Πιο κάτω ο Ανδρέας μαζί και με τον δικό μας, Ανδρέα Ροκόπο!

