Χάρης Φωτίου και Νίκος Κουγιάλης, παρακολούθησαν μαζί την προθέρμανση του ΑΠΟΕΛ για το ντέρμπι με την Ομόνοια. Ξεχωριστό το σημερινό... αιώνιο για τον Χάρη, αφού είναι το πρώτο του ως Πρόεδρος των "γαλαζοκιτρίνων".
Χάρης Φωτίου και Νίκος Κουγιάλης, παρακολούθησαν μαζί την προθέρμανση του ΑΠΟΕΛ για το ντέρμπι με την Ομόνοια. Ξεχωριστό το σημερινό... αιώνιο για τον Χάρη, αφού είναι το πρώτο του ως Πρόεδρος των "γαλαζοκιτρίνων".