Υποδέχθηκε... Βάτερμαν ο Νεκτάριος!

Υποδέχθηκε... Βάτερμαν ο Νεκτάριος!

Έχει διατηρήσει στενούς δεσμούς με την Κύπρο ο Μπόι Βάτερμαν, απ' την επιτυχημένη θητεία του στο ΑΠΟΕΛ. Ο Ολλανδός παλαίμαχος γκολκίπερ βρίσκεται αυτές τις μέρες στο νησί μας και έχει την ευκαιρία να συναντήσει τα φιλαράκια του. Ανάμεσα σε αυτούς και ο πρώην συμπαίκτης του, Νεκτάριος Αλεξάνδρου ο οποίος φωτογραφήθηκε με τον Βάτερμαν και ανέβασε την φωτογραφία στα social media... 

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο με τον Μάκη Σεργίδη: