Ήταν ξεκάθαρο το ψεσινό μας ρεπορτάζ. Απευθυνόταν στον κόσμο και μετέφερε με ακρίβεια το ρεπορτάζ στους γαλαζοκίτρινους. Η "ΥΠΟΓΡΑΦΗ" που έμενε... και που για την ώρα δεν μπήκε κρατάει το θέμα των επενδυτών στο ΑΠΟΕΛ ανοικτό και όχι κλειστό!
Ήταν ξεκάθαρο το ψεσινό μας ρεπορτάζ. Απευθυνόταν στον κόσμο και μετέφερε με ακρίβεια το ρεπορτάζ στους γαλαζοκίτρινους. Η "ΥΠΟΓΡΑΦΗ" που έμενε... και που για την ώρα δεν μπήκε κρατάει το θέμα των επενδυτών στο ΑΠΟΕΛ ανοικτό και όχι κλειστό!