Αβραάμ με την κορούλα του!

Αβραάμ με την κορούλα του!

Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Απόλλωνα και της Ομόνοιας, Ανδρέας Αβραάμ ήταν στο "Αλφαμέγα" για το ντέρμπι. Μαζί του και η κορούλα του, Πολύμνια. Πόζαραν με χαμόγελο στον φακό του kerkida.net!