Αυτός... Ομόνοια-Απόλλων

Αυτός... Ομόνοια-Απόλλων

Ο Damian Sylwestrzak ορίστηκε από τον Αντόνιο Νταμάτο, να διευθύνει το ντέρμπι στο ΓΣΠ ανάμεσα σε Ομόνοια και Απόλλωνα. Ο Πολωνός ήρθε τρεις φορές πέρσι στο νησί μας για να κάνει διαιτησία, αυτό συνέβη στα παιχνίδια Άρης-ΑΕΚ (πλέι-οφ), Απόλλων-Πάφος (Κύπελλο) και Άρης-Πάφος.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς: