Η φωτογραφία τραβήχτηκε στο τέλος ενός παιχνιδιού του Απόλλωνα με τον Άρη, με τον Γκόλντσον να πηγαίνει να χαιρετιστεί με τον Ντουοντού. Πλέον, θα μοιράζονται τα ίδια αποδυτήρια και θα δίνουν… «μάχες» στο Αθλητικό Κέντρο της ομάδας στο Κολόσσι.
Η φωτογραφία τραβήχτηκε στο τέλος ενός παιχνιδιού του Απόλλωνα με τον Άρη, με τον Γκόλντσον να πηγαίνει να χαιρετιστεί με τον Ντουοντού. Πλέον, θα μοιράζονται τα ίδια αποδυτήρια και θα δίνουν… «μάχες» στο Αθλητικό Κέντρο της ομάδας στο Κολόσσι.