Πρώτο... μήνυμα απ' τον Κόνορ Γκόλντσον, μετά την μεταγραφή του στον Απόλλωνα. "Πάντα προτιμούσα το μπλε", με την αναφορά του να παραπέμπει στην Ρέιντζερς στην οποία αγωνίστηκε για έξι χρόνια!
Πρώτο... μήνυμα απ' τον Κόνορ Γκόλντσον, μετά την μεταγραφή του στον Απόλλωνα. "Πάντα προτιμούσα το μπλε", με την αναφορά του να παραπέμπει στην Ρέιντζερς στην οποία αγωνίστηκε για έξι χρόνια!