Ξανά... τα φιλαράκια!

Ξανά... τα φιλαράκια!

Απόλλωνας - Ομόνοια ενόψει, για την β' φάση του πρωταθλήματος. Ο πρώτος αγώνας στη Λεμεσό έληξε με μια πολύ ωραία σκηνή, όπου οι δύο συμπατριώτες από το Πράσινο Ακρωτήρι, Γκάρι Ροντρίγκες και Γουίλι Σεμέδο αντάλλαξαν φανέλες και αγκαλιάστηκαν. Marvelous Craving - Έτοιμα μίγματα με την εγγύηση της Crepaland, διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα μας!