Με ανάρτηση στα social media ο ΣΥ.Φι.ΕΝΠ - Θύρα 26 απηύθυνε κάλεσμα προς τους οπαδούς της Ένωσης για να παρευρεθούν στην αυριανό (23/06) Συνέλευση, στην οποία θα συζητηθεί το θέμα που αποκάλυψε η ιστοσελίδα μας με τους Αμερικανούς επενδυτές…
“Καλούμε τον Μεγαλο κοσμο της Ενωσάρας μας να παρευρεθεί στην έκτακτη Γενική Συνέλευση της ομάδας μας την Τρίτη 23/06/2026 και ώρα 18:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Παραλιμνίου - Δερύνειας!! Θέμα της συνέλευσης είναι η Παρουσίαση πρότασης για ανάληψη της διαχείρισης του ποδοσφαιρικού τμήματος και τα πλάνα τον επενδυτών!!
ΣΥ.ΦΙ ΕΝΠ ΘΥΡΑ 26“.
