Έβαλε δύσκολα στην Ανόρθωση η Καρμιώτισσα από το πρώτο λεπτό της αναμέτρησης. Κοίταξε κατάματα τον αντίπαλο ωστόσο η κόκκινη κάρτα και το γκολ της στοίχισαν. Πάλεψε πολύ η Καρμιώτισσα και έδειξε πως είναι έτοιμη για επιστροφή στην πρώτη κατηγορία.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΩ το Super Monday με καλεσμένο τον Λεωνίδα Κονομή: