Μήνυμα με Μαλεκκίδη

Μήνυμα με Μαλεκκίδη

«Νέα σεζόν-Ίδια πείνα», αυτό το μήνυμα έστειλε ο Απόλλωνας, μέσω ανάρτησης που έκανε με τον αρχηγό Γιώργο Μαλεκκίδη. Οι «γαλάζιοι» ξεκίνησαν χθες προετοιμασία, με στόχο την διάκριση σε Κύπρο και Ευρώπη.