Ευχαριστίες σε Φράγκο

Ευχαριστίες σε Φράγκο

Με ανάρτηση στα social media η Νέα Σαλαμίνα αποχαιρέτησε τον Ανδρέα Φράγκο (ΚΛΙΚ ΕΔΩ), ο οποίος αποχώρησε απ' την ομάδα και θα συνεχίσει στον Ολυμπιακό...