Ο Βασιλιάς στα... αποδυτήρια!

Ο Βασιλιάς στα... αποδυτήρια!

Ο Βασιλιάς της Ισπανίας, Felipe VI (6ος), επισκέφθηκε τα αποδυτήρια της εθνικής ομάδας μετά τη νίκη επί της Ουρουγουάης στο Παγκόσμιο Κύπελλο.