15122 με ΑΠΟΕΛ

15122 με ΑΠΟΕΛ

Να θυμίσουμε ότι στο προηγούμενο ματς της Ομόνοιας στο ΓΣΠ, ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ, διατέθηκαν 15122 εισιτήρια. Είχε ανακοινωθεί sold out. Εν αναμονή της απόφασης για το αν θα πάρει και μέρος της Νότιας η Ομόνοια στο παιχνίδι με τον Άρη, περιμένουμε μεγαλύτερη προσέλευση. Παίζει ρόλο και πόσοι κάτοχοι καρτών διαρκείας πάνε στο γήπεδο.

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιόζεφ Κόζλεϊ: