Όμορφο σκηνικό μετά το τέλος του Κύπρος-Αυστρία... Ο Λοΐζος Λοΐζου πήγε προς την Δυτική εξέδρα, εκεί που ήταν ο πρώην συμπαίκτης του, ο Εβάντρο και είχαν θερμό εναγκαλισμό. Ο Κύπριος εξτρέμ πλέον αγωνίζεται στο Ισραήλ, ωστόσο μέχρι πριν μερικούς μήνες ήταν μαζί στην Ομόνοια και έχουν πολύ καλή σχέση.


