Παίκτες, οπαδοί της Ομόνοιας ακόμη δεν το πιστεύουν πως χάθηκε το τρίποντο ψες στο ντέρμπι. Ένα κράτημα της μπάλας για λίγο θα ήταν αρκετό αλλά δεν έγινε.
Παίκτες, οπαδοί της Ομόνοιας ακόμη δεν το πιστεύουν πως χάθηκε το τρίποντο ψες στο ντέρμπι. Ένα κράτημα της μπάλας για λίγο θα ήταν αρκετό αλλά δεν έγινε.