Ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου κατά την διάρκεια της πτήσης των "πρασίνων" για Κροατία είχε συζήτηση με οπαδούς του "τριφυλλιού" και άκουσε διάφορες απόψεις-σχόλια για την ομάδα. Άμεση επαφή με τον κόσμο, σε χαλαρό αλλά ουσιαστικό κλίμα.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς: