Ο προπονητής τερματοφυλάκων της Ομόνοιας, Ανδρέας Λουγκρίδης, συνομίλησε με τον Άγγελο Ανδρέου πριν την έναρξη της προπόνησης των "πρασίνων". Στην κουβέντα σίγουρα αναφέρθηκε και το πρώτο γκολ του 23χρονου με την Εθνική Κύπρου κόντρα στην Εσθονία στο "Αλφαμέγα".