Η Ομόνοια ανακοίνωσε sold out για το ντέρμπι με τον Απόλλωνα..."Έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια που μας αναλογούσαν για το κυριακάτικο εκτός έδρας αγώνα απέναντι στον Απόλλωνα. Ευχαριστούμε για τη στήριξη! Ραντεβού στο γήπεδο ✊☘"
Η Ομόνοια ανακοίνωσε sold out για το ντέρμπι με τον Απόλλωνα..."Έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια που μας αναλογούσαν για το κυριακάτικο εκτός έδρας αγώνα απέναντι στον Απόλλωνα. Ευχαριστούμε για τη στήριξη! Ραντεβού στο γήπεδο ✊☘"