Ο Φράνσις Ουζόχο, στο παιχνίδι με την Ουγκάντα σημείωσε και την πρώτη συμμετοχή του με την Νιγηρία στο φετινό κύπελλο Εθνών Αφρικής. Ξεκίνησε βασικός μάλιστα και η ομάδα του πήρε τη νίκη (3-1). Ο κίπερ της Ομόνοιας, σε ανάρτησή του, έγραψε "είναι πάντα τιμή".