Το απολαμβάνει!

Το απολαμβάνει!

Το απολαμβάνει ο Λοΐζος Λοΐζου, στην Χάποελ Τελ Αβίβ! Δείτε την ανάρτησή του, μετά τη νίκη απέναντι στην Μακάμπι Νετάνια, με 2-0: "+3 ακόμη βαθμοί στην έδρα μας✅ Τρελή ατμόσφαιρα από τους οπαδούς μας❤️ 🤯".