Ο Κουλιμπαλί ανανέωσε το συμβόλαιο του με την Ομόνοια και ο κόσμος των «πρασίνων» μίλησε στην κάμερα της ομάδας, όπου σχολιάζει αυτό το γεγονός:
Ο Κουλιμπαλί ανανέωσε το συμβόλαιο του με την Ομόνοια και ο κόσμος των «πρασίνων» μίλησε στην κάμερα της ομάδας, όπου σχολιάζει αυτό το γεγονός: