Ανάρτηση από τον προπονητή τερματοφυλάκων της Ομόνοιας, Ανδρέα Λουγκρίδη μέσα από την οποία αποθεώνει τον Φράνσις Ουζόχο. Ο κίπερ των "πρασίνων" είχε πολύ καλή παρουσία στη Βιέννη, ενώ κλήθηκε και στην Εθνική Νιγηρίας για το Κόπα Άφρικα (ΚΛΙΚ ΕΔΩ). Ο Λουγκρίδης στην ανάρτηση του έγραψε... "Φίλε, είσαι τεράστιος!".