Άρεσε το... δίδυμο

Άρεσε το... δίδυμο

Εβάντρο και Μάριτς έδωσαν αρκετές "μάχες" στον χώρο της μεσαίας γραμμής την Δευτέρα και σίγουρα ευελπιστούν σε κάτι ανάλογο κόντρα στην ΕΝΠ που θα κρατήσει στην κορυφή την ομάδα.

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY #8 με Νίκο Νικολάου: