Ο πρόεδρος του σωματείου της Ομόνοιας και υποψήφιος βουλευτής, Mάριος Αργυρίδης πήγε στην κλειστή αίθουσα "Αφροδίτη" για τον τελικό κυπέλλου. Δεν μπορούσε να μην βρίσκεται στο πλευρό του τμήματος πετόσφαιρας στην προσπάθεια του να κατακτήσει το τρόπαιο.
Δείτε τη συνέντευξη του Μιχάλη Χριστοφίνη (Σουηδία-Κύπρος, Πίττας, Κακουλλής και άλλα):