(Βίντεο) Επιστροφή... με φυσικό ήχο

(Βίντεο) Επιστροφή... με φυσικό ήχο

Ανάρτηση από την Ομόνοια για επιστροφή στην αγωνιστική δράση, αφού σε έξι μέρες από σήμερα θα αντιμετωπίσει τον Απόλλωνα εκτός έδρας. Οι "πράσινοι" ανάρτησαν διάφορες στιγμές από τον κόσμο τους με... φυσικό ήχο και ετοιμάζουν το κλίμα. Δείτε το ποστ.