(Βίντεο) "Ερχόμαστε Λάρνακα"

(Βίντεο) "Ερχόμαστε Λάρνακα"

Βίντεο από την Ομόνοια για το σημερινό ντέρμπι με την ΑΕΚ. Στιγμές με γκολ και... τον κόσμο ανάρτησαν οι "πράσινοι" που έγραψαν: "Ερχόμαστε Λάρνακα". Η ανάρτηση πιο κάτω.