Βίντεο από την Ομόνοια για το σημερινό ντέρμπι με την ΑΕΚ. Στιγμές με γκολ και... τον κόσμο ανάρτησαν οι "πράσινοι" που έγραψαν: "Ερχόμαστε Λάρνακα". Η ανάρτηση πιο κάτω.
Heading to Larnaca — IT’S MATCHDAY 🟢 pic.twitter.com/nnyEW6cQ1s
— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) December 15, 2025

