Βίντεο ανάρτησε η Ομόνοια από το πρώτο γκολ που πέτυχε στο χθεσινό "αιώνιο" με το ΑΠΟΕΛ. Οι "πράσινοι" έγραψαν... "ήταν το τέλειο ξεκίνημα" ωστόσο ο αγώνας έληξε ισόπαλος παρά το γεγονός ότι η Ομόνοια προηγήθηκε δύο φορές.
Βίντεο ανάρτησε η Ομόνοια από το πρώτο γκολ που πέτυχε στο χθεσινό "αιώνιο" με το ΑΠΟΕΛ. Οι "πράσινοι" έγραψαν... "ήταν το τέλειο ξεκίνημα" ωστόσο ο αγώνας έληξε ισόπαλος παρά το γεγονός ότι η Ομόνοια προηγήθηκε δύο φορές.