Δίδυμο...Ομόνοια!

Δίδυμο...Ομόνοια!

Ο Πανίκος Ξιούρουππας συνάντησε τον Ματέο Μάριτς σήμερα το πρωί σε καφετέρια στην Αραδίππου. Ο παλαίμαχος άσος της Ομόνοιας, είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει αρκετές ποδοσφαιρικές απόψεις με τον Βόσνιο μέσο των "πρασίνων".