Δίπλα...στον Σίμο

Δίπλα...στον Σίμο

Ο Σταύρος Παπασταύρου μαζί με τον Σίμο Ταραπουλούζη στην χθεσινή προπόνηση. Ο ισχυρός άνδρας της Ομόνοιας περιμένει την επανέναρξη του πρωταθλήματος και είναι αισιόδοξος ότι το τέλος της σεζόν θα τους βρει...πρωταθλητές!

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Τάσο Κυριάκου: