Πήρε το δωράκι του ο εορτάζοντας Νικόλας Παναγιώτου! Και...90λεπτη συμμετοχή ΚΑΙ νίκη ΚΑΙ μηδέν παθητικό! Ο διεθνής αμυντικός της Ομόνοιας είναι σταθερή αξία και σημαντική μονάδα για τους "πράσινους". Πριν πάρει το...δρόμο για το σπίτι μετά το τέλος του ματς με τον Ολυμπιακό, πόζαρε χαρούμενος στο φακό μας, με τον ρεπόρτερ της ιστοσελίδας μας για την Ομόνοια, Κυπριανό Κυριάκου, να του εύχεται από κοντά.
Την αρθρογραφία για τους αγώνες του πρωταθλήματος προσφέρει το Mint To Be Fresh Pasta - Εκεί όπου τα ζυμαρικά είναι καθημερινή απόλαυση!
