Δώρο...για Νικόλα!

Δώρο...για Νικόλα!

Πήρε το δωράκι του ο εορτάζοντας Νικόλας Παναγιώτου! Και...90λεπτη συμμετοχή ΚΑΙ νίκη ΚΑΙ μηδέν παθητικό! Ο διεθνής αμυντικός της Ομόνοιας είναι σταθερή αξία και σημαντική μονάδα για τους "πράσινους". Πριν πάρει το...δρόμο για το σπίτι μετά το τέλος του ματς με τον Ολυμπιακό, πόζαρε χαρούμενος στο φακό μας, με τον ρεπόρτερ της ιστοσελίδας μας για την Ομόνοια, Κυπριανό Κυριάκου, να του εύχεται από κοντά.