Κουλιμπαλί, Ουζόχο, Μαέ, Ντιουνκού και Σεμέδο προγευμάτισαν παρέα στο αεροδρόμιο Λάρνακας, πριν την αναχώρηση της Ομόνοιας για Κροατία. Οι πέντε Αφρικανοί των "πρασίνων" έστησαν δυνατό πηγαδάκι και σίγουρα μέσα στα θέματα συζήτησης τους ήταν το αυριανό ματς με τη Ριέκα...

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

