Η Ομόνοια ανέβασε φωτογραφίες από τις υπογραφές και τις πόζες του Εβάντρο, μετά την επέκταση του συμβολαίου του με τους "πράσινους" μέχρι το 2028.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:
Η Ομόνοια ανέβασε φωτογραφίες από τις υπογραφές και τις πόζες του Εβάντρο, μετά την επέκταση του συμβολαίου του με τους "πράσινους" μέχρι το 2028.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου: