Άνοιξε...λογαριασμό με το εθνόσημο στο στήθος ο άσος της Ομόνοιας Άγγελος Ανδρέου, στη φιλική αναμέτρηση με την Εσθονία με εκπληκτικό τελείωμα. Μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο 23χρονος ακραίος επιθετικός πόζαρε με χαμόγελο στον φακό της ιστοσελίδας μας και στην Γρηγορία Φραντζή νιώθοντας ικανοποιημένος για το γκολ που πέτυχε, στην 2η μόλις του συμμετοχή με την Εθνική μας ομάδα./(ΒΙΝΤΕΟ) ΠΡΩΤΟ γκολ με την Εθνική ο Άγγελος!
