Μεγάλο βήμα για τον Παναγιώτη Ανδρέου τη φετινή σεζόν. Ο 19χρονος μέσος καθιερώθηκε στην Ομόνοια και πλέον βρίσκεται και στην Εθνική Ανδρών, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα η μετοχή του να… εκτοξευτεί.
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Τάσο Κυριάκου:
