Με αφορμή το παιχνίδι της Ομόνοιας, με την Ελβετική Lausanne-Sport οι "πράσινοι" θυμούνται... τους δύο Ελβετούς που φόρεσαν το "τριφύλλι".
"🟢 Δύο Ελβετοί ποδοσφαιριστές έχουν φορέσει, μέχρι στιγμής, τη φανέλα με το τριφύλλι στο στήθος. O πρώτος είναι ο Βέρο Σάλατιτς, ο οποίος ήρθε στην ομάδα μας τη σεζόν 2011-2012, αγωνίστηκε σε 31 αγώνες, μετρώντας 1 γκολ και 2 ασίστ. Ο δεύτερος είναι ο τερματοφύλακας Τζόνι Λεόνι, ο οποίος ήρθε τη σεζόν 2012-2013 στην ΟΜΟΝΟΙΑ και αγωνίστηκε μόνο σε τέσσερις αγώνες."