Επέμβαση για Αργυρίδη: "Όλα πήγαν καλά"

Επέμβαση για Αργυρίδη: "Όλα πήγαν καλά"

Μικρή επέμβαση για τον πρόεδρο του Σωματείου της Ομόνοιας, Μάριο Αργυρίδη. Η ανάρτηση του: "Έπρεπε να κάνω μια μικρή επέμβαση. Όλα πήγαν καλά ευχαριστώ τον γιατρό μου Κυριον Αδαμάντιο Μιχαληνό και το προσωπικό της Πολυκλινικής Λευκωσίας για την άψογη φροντίδα🙏🙏 Θα επανέλθω σε 3-4 μέρες στα καθήκοντα μου. ✊💚"