Έπεσε...ξύλο (φώτο)

Έπεσε...ξύλο (φώτο)

Χάλκινος...στο Κόπα Άφρικα ο Φράνσις Ουζόχο, έτυχε αποθεωτικής υποδοχής στην επιστροφή του στην Κύπρο και δη στις προπονήσεις της Ομόνοιας. Αφού πρώτα τον υποδέχθηκε ο πρόεδρος Σταύρος Παπασταύρου μαζί με τον Σίμο Ταραπουλούζη, έφαγε...ξύλο από τους συμπαίκτες του!