Επιστροφή και... χαιρετισμός

Επιστροφή και... χαιρετισμός

Επέστρεψε στην αγωνιστική δράση ο Φαμπιάνο (απών στο ματς κυπέλλου με ΑΕΚ). Κατά την είσοδο στον αγωνιστικό χώρο, ο Βραζιλιάνος κίπερ της Ομόνοιας χαιρέτησε τον κόσμο στις κερκίδες.